پروگرام ای بی اس ولوو

اگر تا به حال ترمز خودرو شما دچار مشکل نشده است، پس شاید اسم پروگرام ای بی اس رو نشنیده باشید، اما قبل از اینکه در این رابطه برایتان توضیح دهیم، به موضوعی بپردازیم که به پروگرام ای بی اس ختم میشود و آن هم ترمز ای بی اس میباشد.

اگر به صورت ساده بخواهیم ترمز ای بی اس را شرح دهیم، باید بگوییم که تفاوت اصلی تکنولوژی این ترمز ها نصبت به ترمز های قدیمی در نحوه عمل کرد فنی آنها میباشد. عملکرد ترمز ای بی اس به اینگونه میباشد که بجای برقراری دائم لنت به دیسک، این عمل را در زمان کوتاهی بارها انجام میدهد و این امر باعث میشود با اختلاف زیادی ترمز ای بی اس بهتر از ترمز های معمولی عمل کند. حال اگر به دلایل فنی و غیر فنی مختلف ترمز ای بی اس ولوو شما خراب شده، باید سریعا به یک تعمیر گاه معتبر مراجعه فرمایید، اما این نکته را درنظر داشته باشید، جدای هزینه های بالایی که امروزه برای تعمیر و نگهداری خودرو ها گران قیمت در پیش رو داریم، باید برای سلامتی خودرو از لحاظ مختلف، و اطمینان از بخش های مختلف خودرو اللخصوص ترمز ها که با جان آدمیزاد در ارتباط است، باید حتما به یک تعمیر گاه معتبر و با سابقه مراجعه کنید.

مجموعه نگین غرب با سال ها تجربه، تجهیزات به روز، و کادری مجرد این تضمین را به شما میدهد که پروگرام ای بی اس ولوو شما را با بالاترین کیفیت انجام داده و شما در کمال آرامش با خودرو خود طی مسیر کنید. اگر همچنان در حین مراجعه به مرکز نگین غرب تمایل داشتید از دیگر امکانات ما بهرمند شوید، ما به شما ساخت سوئیچ ولوو را پیشنهاد میکنیم، چرا که برای ساخت سوئیچ خودرو ولوو شما احتیاج به کادری حرفه ای و تجهیزات پیشرفته دارید، که تیم ما مجهز به پیشرفته ترین امکانات و دارای با تجربه ترین افراد متخصص در این زمینه میباشد.

خدمات ای بی اس خودرو ولوو

  • تقویت کلیه سیستم ترمز ضد قفل
  • رفع دائمی مشکلات ترمز ای بی اس
  • حساسیت بالا در ترمز ای بی اس
  • بالا بردن قدر ای بی اس در زمان ترمز
  • بالا بردن قدرت مدار ای بی اس در زمان ترمز
  • پروگرام مجدد یونیت ای بی اس
  • بازسازی و تعمیر ای بی اس

شعبه 1: تهران، خیابان سباری (آجودانیه) ، بلوار شهید محمدی، خیابان البرز، مجتمع البرز.
تماس: 22297397 – 09124802295 – 26103079
شعبه 2: بزرگراه جلال آل احمد غرب ، خیابان شایق شمالی ، جنب کوچه هفتم.
تماس: 09385881754 – 44299085 – 44299069

در صفحه اینستاگرام نگین مهربانی  عضو شوید حتما نمونه کار های مارو ببینید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا