ساخت سوئیچ پاسات و ساخت ریموت پاسات

خودرو پاسات یکی از مدل های معروف شرکت فولکس واگن کشور آلمان و رقیب سرسختی برای خودرو تیگوان می باشد که همانند سایر خودروها ، مرکز نگین مهربانی برای اولین بار اقدام به پروگرام و ساخت ریموت و سوئیچ پاسات کرده است .

ساخت سوئیچ و ریموت فولکس واگن پاسات نیازمند لوازم و تجهیزات به روز و پیشرفته و از همه مهم تر تیمی متبحر می باشد تا در کمترین زمان ممکن اقدام به ساخت نمایند.

کارشناسان مرکز نگین مهربانی با حضور در محل خودروی شما و یا با آوردن خودروی پاسات به مرکز، اقدام به کپی سوئیچ و ریموت یدک پاسات شما می نمایند.

  • اقدام به کپی و ساخت ریموت پاسات در کمترین زمان ممکن
  • حذف و یا پاک کردن و تغییر کد تعریف شده بر روی سوئیچ و ریموت خودروی پاسات
  • باز کردن درب خودروی پاسات بدون آسیب زدن به بدنه خودرو در صورت جا گذاشتن سوئیچ و ریموت خودرو
  • پروگرام و تعریف ریموت پاسات و کددهی انواع مدل پاسات
  • ساخت کلید و ریموت گمشده پاسات
  • ساخت کلید کی لس (کیلس) و ساخت اسمارت کی پاسات 2018
  • تراش کلید اصلی از روی شماره شاسی بدون نیاز به ابزار
  • تراش کلید و تیغه سوئیچ خودرو به صورت تخصصی

یکی دیگر از خدمات مرکز نگین مهربانی پروگرام و کد دهی ریموت و سوئیچ پاسات می باشد که به صورت آنلاین توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود. برای پروگرام و کدهی مجدد و یا تغییر کد و حذف و پاک نمودن آن نیازمند خودرو می باشد. بعضی از مشتریان اقدام به ارسال ریموت و سوئیچ خودرو می کند که کپی ریموت امکان پذیر نمی باشد . بنابراین دوستان و مشتریان مستقر در شهرهای غیر از تهران لطفاً برای مشاوره با مرکز تماس بگیرند.

باز کردن درب خودرو، اتفاقی که ممکن است برای هر کسی در هر جا و هر زمانی رخ دهد، اما اینکه وسیله نقلیه شما برای چه شرکتی و با چه سطح امنیتی است، مورد مسئله ما میباشد. خوب طبیعی است که هر چه علم پیشرفت میکند، تکنولوژی هم به واسطه ی آن پیشرفت کرده و در کنار این پیشرفت، امنیت خودرو افزایش می یابد.

به صورت کلی خودرو های شرکت فولکس واگن مانند فولکس واگن پاسات، از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند، از این رو نتیجه میگیریم برای خدماتی مانند ساخت سوئیچ پاسات، ساخت ریموت پاسات، باز کردن درب پاسات و هر خدمتی که مربوط به این خودرو میشود، نمیتوان به هر جای غیر معتبری مراجعه کرد، چرا که ممکن است به علت نداشتن تجهیزات و علم و دانش و خلاصه تجربه کافی، به خودرو پاسات شما آسیب بزنند، هینه گزافی از شما بگیرند و زمان با ارزش شما را هدر بدهند.

به همین دلایل پیشنهاد میکنیم که جهت باز کردن درب خودرو پاسات خود، به مجموعه فوق حرفه ای نگین مهربانی مراجعه کنید، تا با ابزارالات پیشرفه و کادر نفی متبحر در کمترین زمان ممکن درب خودرو شما را باز کنیم.

در زمینه موضوع ساخت سوئیچ یدک پاسات و یا ساخت سوئیچ یدک هر وسیله نقلیه ای، یک امر مهم و ضروری است که باید هر راننده ای برای اطمینان خاطر خود این کار را انجام دهد.

ما این موضوع مهم را با همراهان همیشگی خود از سر وظیفه مطرح میکنیم، تا در راستای رضایمت مندی شما سروران توانسته باشیم قدم کوچکی برداریم. همیشه از قدیم گفته اند، کار را به کاردان بسپارید. ادعا در هر زمینه و صنفی کار خطرناکی است، چرا که اگر خلاف ادعای یک شخص یا مجموعه ثابت شود، برای همیشه طرفداران و مشتریان خود را از دست خواهد داد. اما ما در زمینه ساخت ریموت یدک پاسات و دیگر خدمات با قدرت ادعا میکنیم که خدمات ارزشمند و کم رقیبی در زمینه ساخت سوئیچ ارائه میدهیم. و اما آن نکته مهم این است که روزانه اشخاص مختلفی برای مشکلات گوناگون در رابطه با ریموت یدک به ما مراجعه میکنند، شاید بتوان گفت بیش از نیمی از آن ها دچار و درگیر اتفاق ها و رخداد های عجیب و غریب شده اند، که متاسفانه سرانجام اکثر این رخداد ها تلخ و منجر به ناراحتی فرد شده است و فقط اگر برای ساخت ریموت یدک خود پیش از این اقدام کرده بودند، هیچ از آن اتفاق ها رخ نمیداد، به عنوان مثال: از دست دادن یک قرار کاری مهم و غیر قابل برگشت، دلخوری خانواده، بستگان و اقوام و دوستان و خیلی مسائل متعدد دیگر.

ما تمامی این مسائل را برای شما شرح دادیم تا به یک نتیجه مطلوب برسیم، آن نتیجه این است که به هزار یک دلیل مختلف که مهمترین آن ها عبارت است از: پیشگیری از وقوع یک اتفاق ناگوار ، صرف زمان و هزینه کمتر، این دو دلیل به ما گوشزد میکنند که بهترین زمان برای ساخت سوئیچ یدک فولکس واگن پاسات، زمان حال میباشد.

ما در مجموعه نگین مهربانی با کادری مجرب و تیم حرفه ای منتظر شما هستیم که با تضمین و بالاترین کیفیت این خدمات نامبرده شده را به شما هموطنان ارائه دهیم.

شعبه 1: تهران، خیابان سباری (آجودانیه) ، بلوار شهید محمدی، خیابان البرز، مجتمع البرز.
تماس: 22297397 – 09124802295 – 26103079
شعبه 2: بزرگراه جلال آل احمد غرب ، خیابان شایق شمالی ، جنب کوچه هفتم.
تماس: 09385881754 – 44299085 – 44299069  

در صفحه اینستاگرام نگین مهربانی  عضو شوید حتما نمونه کار های مارو ببینید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا