ساخت سوئيچ بنز و ساخت ریموت بنز


مرکز سوئیچ مهربانی با 25 سال سابقه در زمینه ساخت سوئیچ و ساخت ریموت بنز با کمک به روز ترین فناوری ها در خدمت مشتریان عزیز می باشد. در صورت از دست دادن ویا گم کردن و یا به هر دلیل که دسترسی به سوئیچ بنز خود نداشته باشید ما اقدام به ساخت سوئیچ  خودروی بنز برای خودروی شما به همراه یک کلید یدک و ریموت یدک می نماییم.

خودروهای امروزی با سوئیچ های ضدسرقت که دارای کد برای برقراری ارتباط با خودرو هستند در صورتی که دچار مشکل شوند شما نمی توانید خودرو خود را روشن نمایید. بنابراین نیاز به متخصص برای روشن کردن خودرو خود دارید.  مرکز مهربانی آماده خدمات رسانی در زمینه های ساخت سوئیچ و ریموت ،پروگرام و تعریف در خدمت شما عزیزان می باشد.

یکی از پر فروش ترین سوئیچ و ریموت بنز کلاس C می باشد که خدمات تخصصی مرکز ساخت سوئیچ را شامل می شود. از مدل های این کلاس می توان به C180-C200-C240-C280-C300-C320-C350-C230-C250 اشاره کرد.

در بین خودرو های کلاس C بنز ، ساخت سوئیچ بنز C200 اسمارت کی یا گیلس گو در بالاترین خدمات مرکز قرار دارند .

ساخت سوئیچ و ریموت بنز C230 و پروگرام و کددهی ریموت و سوئیچ بنز C350 و تعریف و ساخت ریموت بنز C280 در تمامی مدل ها با دستگاه های تمام اتوماتیک به صورت کاملا حرفه ای انجام می گردد.

یکی از محبوبترین لاکچری ترین و گران قیمت ترین مدل های خودروی بنز کلاس S است که در ایران طرفدارای خاص خودش را دارد کلیه امور مربوط به ساخت سوئیچ بنز، کپی و کددهی سوئیچ، کلید و ریموت مرسدس بنز توسط گروه ما انجام میگیرد. پس به طبع ساخت سوئیچ بنز S کلاس مورد توجه و نیاز مشتریان می باشد.در مرکز ایران سوئیچ ، ساخت سوئیچ و ریموت بنز S500 و S230 برای ریموت های کی لس(کیلس) این خودرو ها در مرکز انجام می شود.

تعریف ریموت بنز S500-S350-S280-S230-S550-S63 و ساخت سوئیچ و ریموت یدک بنز S کلاس تمامی مدل ها به صورت کاملا تخصصی انجام می شود.


از جمله دیگر فعالیت های ما باز کرن درب خودرو شما می باشد. در زمانی که که سوئیچ شما گم شده یا در داخل صندوق عقب خودرو جا مانده است و نیاز به باز کردن درب خودرو دارید ما می توانیم با مشاهده مدارک شما و با لوازم تخصصی و مناسب برای شما این کار را انجام دهیم زیرا در غیر اینصورت باز کردن درب خودرو غیر ممکن خواهد بود.

از آنجایی که مرکز مهربانی در زمینه ساخت انواع سوئیچ و ریموت بنز دارای سابقه طولانی می باشد، خدمات جدیدی را برای مشتریان خود در نطر گرفته است. در صورتی که امکان جا به جا کردن خودرو خود را ندارید مرکز مهربانی بصورت امداد سیار در محل شما حاضر شده و با رویت مدارک شما اقدام به ساخت سوئیچ یدک و ریموت یدک و یا هرگونه خدماتی که نیاز دارید می نماید.

متخصصین ما در سریعترین زمان در صورت نیاز در محل شما حاضر شده و مشکل شما را رفع خواهند کرد.


شما همیشه به سوئیچ یدک نیاز خواهید داشت ، درصورتی که کلید خودرو بنز خود را گم کردید زمان خود را هدر ندهید. مرکز سوئیچ مهربانی ما خدمات سوئیچ و ریموت یدک بنز را با مناسبت ترین دستگاه ها و لوازم به روز برای سوئیچ و ریموت هوشمند و متنوع امروزی در اختیار دارد تا با کیفیت ترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه دهد.

سوئیچ یدک بنز یکی از ضروری ترین لوازم برای خودروی شما می باشد تا در زمانی که تمام سوئیچ های خود را گم کردید به مشکل بر نخورید زیرا درست کردن برخی از سوئیچ و ریموت ها دارای پیچیدگی بوده و زمان بیشتری برای این کار نیاز است.

این فعالیت تخصصی را به افراد متخصص واگذار کنید زیرا در صورتی که به تعمیر گاه های غیر تخصصی مراجعه نمایید قادر به تشخیص مشکل شما نیستند .شما در زمانی که دسترسی به مراکز تخصصی نداشته باشید با مشکل مواجه خواهید شد. اما مرکز ساخت سوئیچ نگین مهربانی این مسئله را با امداد کلید سیار حل کرده و شما در هرجای ایران سوئیچ و ریموت خود را از دست بدهید می توانید با ما تماس گرفته تا متخصصین ما در سریعترین زمان این مسئله را برای شما حل نمایند.


یکی از خدمات اصلی مرکز سوئیچ مهربانی پروگرام و کددهی انواع سوئیچ و ریموت بنز در کمترین زمان ممکن می باشد .در صورت گم شدن و یا مفقودی سوئیچ و ریموت خودرو کد قبلی از روی خودروی شما پاک می شود و یک کد جدید بروی سوئیچ و ریموت شما پروگرام و کددهی می شود.

پروگرام ریموت اورجینال کیلس گو بنز مدل ۲۰۰۹سری


  • ساخت سوئیچ و تعریف سوئیچ بنز
  • کپی سوئیچ بنز
  • پروگرام و تعریف ریموت بنز و کددهی انواع مدل بنز
  • پاک کردن کد کلید و ریموت مفقود شده بنز
  • تعریف کلید
  • ساخت اسمارت کی بنز
  • ساخت سوئیچ و ریموت یدک بنز
  • کددهی سوئیچ بنز
  • ساخت کلید و ریموت گمشده مرسدس بنز
  • بازکردن درب بنز و تراش کلید اصلی از روی شماره شاسی بدون نیاز به ابزار
  • ساخت کلید کی لس (کیلس)
  • کپی ریموت بنز ، کپی کلید بنز ، ریموت یدک مرسدس بنز
  • ساخت انواع ریموت بنز اورجینال در محل شما
  • ساخت کلید یدک بنز ، کپی ریموت بنز ، پروگرام ریموت بنز

سوئیچ بنز دارای انواع متفاوتی می باشد که این سوئیچ و ریموت ها تا حدودی از نظر ظاهری دارای شباهت به یکدیگر می باشند. اما این سوئیچ و ریموت ها کاملا از نظر فنی دارای خصوصیات منحصر به فردی و یکتایی می باشند تا امنیت خودرو شما را فراهم سازند. مرکز سوئیچ مهربانی با مناسبت ترین قیمت در زمینه  ساخت سوئیچ بنز و ریموت بنز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

در صورتی که ریموت خود را گم کرده اید و به ان دسترسی ندارید با تماس با ما و ارتباط با متخصصین ما می توانید در کوتاه ترین زمان از خدمات ما با مناسبت ترین قیمت و کم ترین زمان برای این دو خودرو محبوب بنز بهره مند شوید.


قاب و تعویض قاب ریموت بنز از جمله خدمات مرکز سوئیچ خودرو به حساب می آید. در صورتی که نیاز به این خدمات دارید و برای اطلاع از قیمت های ما و نحوه سفارش شما می توانید با ما تماس بگیرید تا متخصصین ما در زمینه نیاز شما و در راستای رفع آن شما را راهنمایی کنند.


ما در زمینه ساخت و تعمیر باتری ریموت بنز شما که دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد، خدمات ارائه می کنیم. شما می توانید با یک تماس از خدمات تعویض باتری و تعمیر ریموت خود بهره مند شوید. تعمیر سوئیچ بنز به افرادی دارای مهارت نیاز دارد لذا از تعمیر ریموت و سوئیچ خود یا سپردن آن به دست افراد غیر متخصص پرهیز کنید زیرا ممکن است هزینه بالایی برای شما بوجود آورد.

همچنین این فعالیت نیاز به ابزار خاص و به روز دارد . در صورت ایجاد مشکل امنیت خودرو شما با مشکل روبرو خواهد شد.  مرکز ساخت سوئیچ مرسدس بنز به صورت امدادی درصورتی که شما امکان انتقال خودرو و حرکت دادن آن را ندارید در محل شما در هر زمانی حاضر شده و مشکل شما را برطرف خواهد کرد. برای این کار فقط نیاز است با مرکز ما تماس بگیرید.


شعبه 1: تهران، خیابان سباری (آجودانیه) ، بلوار شهید محمدی، خیابان البرز، مجتمع البرز.

تماس: 22297397 – 09124802295 – 26103079

شعبه 2: بزرگراه جلال آل احمد غرب ، خیابان شایق شمالی ، جنب کوچه هفتم.

تماس: 09385881754 – 44299085 – 44299069  

در صفحه اینستاگرام مهربانی  عضو شوید حتما نمونه کار های مارو ببینید

43 دیدگاه دربارهٔ «ساخت سوئيچ بنز و ساخت ریموت بنز»

  1. Hi! I know this is kind of off topic but I was
    wondering which blog platform are you using for this website?
    I’m getting tired of WordPress because I’ve had issues with hackers and I’m looking at alternatives for another
    platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good
    platform.

  2. You really make it appear really easy together with your presentation but
    I to find this topic to be really something which I feel I’d never
    understand. It seems too complicated and extremely broad for me.

    I’m having a look forward on your next put up, I’ll try to get the grasp of
    it!

  3. Today, I went to the beach front with my children. I found a
    sea shell and gave it to my 4 year old daughter and
    said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She placed the shell
    to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it
    pinched her ear. She never wants to go back! LoL I know this is completely off topic
    but I had to tell someone!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا