ساخت سوئیچ مزدا – ساخت ریموت مزدا


مرکز تخصصی سوئیچ خودرو با بیش از 25 سال سابقه درخشان در تامین لوازم خودرو مانند ساخت سوئیچ مزدا، ساخت ریموت مزدا، ساخت سوئیچ کیلس (KEYless )، کلید یدک با کیفیت و با ضمانت در خدمت شما عزیزان می باشد و در سریع ترین زمان ممکن به تمامی نقاط کشور آماده ارائه انواع خدمات هستند. این مجموعه با کمک نیروهای متخصص حرفه ای در تلاش است که در نگهداری درست و صحیح خودرویتان، شما را همراهی کنند.

اگر سوئیچ یا ریموت اصلی مزدا خود را گم یا از دست دادید هنوز می توانید سوئیچ جایگزین را بدست آورید بنابراین کافیست با مرکز ما تماس بگیرید تا متخصصان ما در این زمینه برای پاک کردن سوئیچ و ریموت شما اقدام کنند.
در بعضی از مدل ها نیاز به دریافت کد خودرو شما نیست در این حالت با استفاده از دستگاههای مخصوص، سوئیچ و ریموت های خودروی مزدا شما را پاک می کنند ولی در برخی موارد با مواجه شدن با این مشکل ملزم به خارج کردن کد خودرو و کامپیوتر خودرویتان میباشد که نیاز است توسط متخصصان ما کار کددهی سوئیچ در کوتاهترین زمان انجام شود.

ساخت پروگرام کلید و کددهی سوئیچ و ریموت مزدا یکی از خدمات مرکز تخصصی سوئیچ خودرو به شمار می رود. انواع خودروهای مزدا در سوئیچ خودرو می توان به مزدا 2 ، مزدا ۳ ، مزدا 3 قدیم ، مزدا نیو (New ) کیلس اسمارت و همچنین مزدا 323 اشاره کرد.
زمانی که سوئیچ و ریموت مزدا شما نیاز به پروگرام داشته باشد این مرکز با استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته و با کمک نیروهای مجرب بدون باز کردن قطعه ای ابتدا ریموت را خام کرده و سپس کددهی جدید را انجام می دهند. از آنجا مدل مزدا نیو کیلس اسمارت خود یک سوئیچ کامل است با تراش تیغه، کار پروگرام و تعریف سوئیچ و ریموت مزدا صورت میگیرد. بنابراین جهت این کار به یکی از شعب معتبر سوئیچ خودرو مراجعه بفرمائید.

تفاوتی که ما را با بقیه مراکز متمایز می کند می توان در ارائه خدمات این مرکز اشاره کرد لذا در اینجا می خواهیم  بعضی از این خدمات را مطرح کنیم تا با ما بیشتر آشنا شوید. این خدمات شامل زیر میباشد:

گردآوری بهترین متخصصین های حال حاضر که همگی کارآزموده و دارای مدرک فنی هستنداستفاده از قطعات اصلی و اوریجینال

ساخت سوئیچ مزدا و ریموت مزدا برای تمامی انواع مدل ها

پروگرام و کددهی انواع ریموت ها و تعریف ریموت جدید

ساخت انواع ریموت یدک مزدا

تراش تیغه سوئیچ برای مدل های مزدا (New) نیو کیلس اسمارت

کپی ریموت مزدا و سوئیچ یدک مزدا

شناسایی عیب دستگاه و اعلام آن به مشتری

غیر فعال کردن کلیدهای گمشده و ساخت کلید گمشده مزدا با استفاده از دستگاه دیاگ

باز کردن قفل خودرو و روشن کردن خودرو در محل

اضافه و کم کردن آپشن های خودروی مزدا در صورت نیاز

حضور به موقع در محل و انجام کلیه تعمیرات در محل بدون جا به جایی خودرو

برای استعلام از قیمت و هزینه های مربوط به ساخت سوئیچ مزدا، پروگرام و کددهی، ساخت ریموت مزدا، ساخت کلید یدک مزدا برای بالا بردن ایمنی خودرویتان با کارشناسان واحد مرکز سوئیچ خودرو تماس بگیرید تا شما مشتریان عزیز را در ارائه هر چه بهتر خدمات با مناسبترین قیمت مقرون به صرفه راهنمایی بفرمایند.

در مقایسه  برای انتخاب بین خرید خودرو مزدا 3 و خودرو تیوولی از شرکت سانگ یانگ، خودروی مزدا چیزی از تیوولی عقب نماند و در حقیقت میتوان پیشنهاد کرد به دلیل وجود لوازم یدکی بیشتر و کیفیت ساخت بسیار بالا، در این مقایسه محصول مزدا را انتخاب کرد.

مرکز تخصصی مهربانی با سال ها تجربه در زمینه ساخت سوئیچ و ریموت خودروی مزدا در انواع مدل ها، قصد دارد آسایش و رفاه مشتریان خود را فراهم سازد.  

شعبه 1: تهران، خیابان سباری (آجودانیه) ، بلوار شهید محمدی، خیابان البرز، مجتمع البرز.
تماس: 22297397 – 09124802295 – 26103079
شعبه 2: بزرگراه جلال آل احمد غرب ، خیابان شایق شمالی ، جنب کوچه هفتم.
تماس: 09385881754 – 44299085 – 44299069  

در صفحه اینستاگرام مهربانی  عضو شوید حتما نمونه کار های مارو ببینید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا