دیاگ و عیب یابی ولوو

دیاگ خودرو ولوو و عیب یابی آن

قصد داریم در این مقاله شما را با یکی دیگر از خدمات مرکز نگین مهربانی آشنا کنیم . دیاگ خودرو ولوو و عیب یابی آن در مرکز نگین مهربانی توسط پیشرفته ترین و به روزترین دستگاه های مخصوص خودرو ولوو انجام می‌شود .برای شما توضیح میدهیم که دیاگ خودرو چیست و چگونه این خدمات برای خودروی ولوو درمرکز انجام می‌شود.

دیاگ خودرو چیست؟

دیاگ خودرو یا نام انگلیسی دایاگنوستیک عملیاتی است که طی یک پروسه تمامی خطا ها توسط دستگاه مخصوصی از کامپیوتر خودرو خارج و سپس کد ها آنالیز شده و به ما می‌گوید که خطا و مشکل از کدام بخش خودروی شما میباشد ، به عبارتی دیگر تمامی خطاها و مشکلات خودرو به صورت یک کد خطا در مرکز سیستم کامپیوتری خودرو ثبت می شود که از طریق دستگاه دیاگ خوانده شده و تعمیر کار بدون پیاده سازی و جدا کردن کل موتور خودرو و قطعات آن مانند قدیم به عیب یابی تک تک ارور ها می پردازد.

خدمات دیاگ و عیب یابی ولوو در مرکز نگین مهربانی

زمانی که به مرکز نگین مهربانی مراجعه می‌کنید معمولاً مدل و نوع خودرو از شما پرسیده می شود . برای نمونه عیب یابی ولوو xc۹۰ در کنار سایر خدمات اصلی از جمله ساخت سوئیچ ولوو xc۹۰ ، ساخت ریموت یدک ، عیب یابی۹۰ xc ولوو نیز در مرکز به طور کامل در کمترین زمان ممکن توسط دستگاه دیاگ مخصوص خودرو انجام می‌شود.

شعبه 1: تهران، خیابان سباری (آجودانیه) ، بلوار شهید محمدی، خیابان البرز، مجتمع البرز.
تماس: 22297397 – 09124802295 – 26103079
شعبه 2: بزرگراه جلال آل احمد غرب ، خیابان شایق شمالی ، جنب کوچه هفتم.
تماس: 09385881754 – 44299085 – 44299069  

در صفحه اینستاگرام نگین مهربانی  عضو شوید حتما نمونه کار های مارو ببینید

پیمایش به بالا