ساخت سوئیچ کیا – ساخت ریموت کیا


اگر شما به دریافت خدماتی از جمله ساخت سوئیچ کیا نیاز پیدا کردید کافیست با ما تماس بگرید مرکز ما آماده خدمات رسانی به شما می باشد. ساخت سوئیچ ماشین های لوکس و گران قیمت امروز از جمله فعالیت هایی می باشد که نیاز به افراد متخصصن و مجرب و با سابقه کاری بالا دارد.

مرکز سوئیچ مهربانی با 25 سال سابقه در این زمینه می تواند در سریعترین زمان ممکن با مناسبت ترین هزینه با کیفیت ترین محصول را به شما ارائه می دهیم. با توجه به اینکه تکنولوژی در هر زمینه ای رو به پیشرفت می باشد، صنعت خودرو از جمله سوئیچ و ریموت نیز از دارای پیشرفت های بسیار بوده و به صورت هوشمند و مطابق با تکنولوژی روز دنیا مطابقت پیدا کرده است.


  • ساخت سوئیچ کیا و ساخت سوئیچ یدک کیا (کپی سوئیچ کیا)
  • ساخت ریموت کیا و ساخت ریموت یدک کیا
  • تعریف سوئیچ کیا و کددهی سوئیچ کیا
  • تعریف ریموت کیا وپروگرام ریموت کیا
  • باز کردن درب خودرو کیا
  • ساخت کلید کیا و تراش کلید کیا
  • ساخت کلید یدک کیا , کپی کلید کیا KIA
  • پاک کردن کد کلید و ریموت مفقود شده کیا
  • ساخت سوئیچ و ریموت اسمارت کی ویا گیلس گو کیا

هر خودرویی از جمله کیا نیازمند سوئیچ یدک می باشد تا در صورتی که سوئیچ خودرو کیا خود را از دست دادید بدون مشکل و هدر رفتن زمان خود بتوانید درب خودرو خود را باز کنید. شما می توانید با حضور در مرکز ما واقدام به سفارش آن نمایید. با کیفیت ترین خدمات با به روزترین لوازم و تجهیزات را می توانید در مرکز سوئیچ مهربانی ببینید.

ما با 25 سال سابقه در زمینه سوئیچ و  ریموت می توانیم بهترین خدمات را در سریعترین زمان به شما ارائه دهیم. سوئیچ یدک یکی از ضروری ترین لوازم برای خودروی شما می باشد تا در زمانی که تمام سوئیچ های خود را گم کردید به مشکل بر نخورید زیرا درست کردن برخی از سوئیچ و ریموت ها دارای پیچیدگی بوده و زمان بیشتری برای این کار نیاز است.


خودروهای مدرن و لوکسی از جمله  کیا دارای ریموت هایی با چیپ های مخصوص و منحصر به فرد برای بالا بردن امنیت خودرو شما به بازار معرفی شده است. این سیستم کیلس استارتر را به عنوان آپشن جدید در بیشتر خودروهای امروزی قابل کددهی و پروگرام می باشد و با مدل ریموت های گذشته تفاوت های بسیاری دارند.

ریموت اسمات کی به صورت یکتا و همراه با برنامه ریزی هایی می باشند که فقط برای یک خودرو قابل استفاده هستند در سال های اخیر این ریموت ها در بین مردم بسیار محبوب شده اند.


شما می توانید در صورت خرید خودرو جدید تمامی ریموت های آن را پاک کرده و برای آن ریموت جدید تعریف نمایید برای این کار به مرکز سوئیچ نگین مهربانی مراجعه کنید.

در صورت گم شدن و مفقود شدن سوئیچ می توانید به مرز ما مراجعه کرده و با برداشتن کد سوئیچ قبلی از روی کامپیوتر خودرو اقدام به تعریف کد جدید نمایید.


برای پروگرام نیاز به بازگشایی کامپیوتر خودرو می باشد که این فعالیت در مرکز مهربانی به بهترین صورت توسط تیم با سابقه و بالاترین کیفیت انجام می شود.


در صورتی که شما دچار مشکل شده اید و ریموت و سوئیچ کیا را گم و یا در خودرو جا گذاشته اید و امکان جا به جا کردن خودرو خود را ندارید، مرکز ما بصورت امداد سیار در محل شما حاضر شده و با رویت مدارک شما, یک کلید تیغه ای با توجه به شماره شاسی خودرو تراش می دهند.
با کمک آن درب خودرو را باز کرده بدون آنکه آسیبی به خودرو وارد شود و پروگرام و ساخت سوئیچ و ریموت یدک کیا با کمک سوکت دیاگ خودرو آغاز می شود.


اگر باتری ریموت کیا شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد. متخصصین ما در خدمت شما هستند. تعمیر سوئیچ و ریموت به افرادی دارای مهارت نیاز دارد لذا از تعمیر ریموت و سوئیچ خود یا سپردن آن به دست افراد غیر متخصص پرهیز کنید زیرا ممکن است هزینه بالایی برای شما بوجود آورد.

همچنین این فعالیت نیاز به ابزار خاص و به روز دارد و در صورت ایجاد مشکل امنیت خودرو شما با مشکل روبرو خواهد شد.با یک تماس شما می توانید از خدمات تعویض باتری و تعمیر ریموت خود بهره مند شوید.


تعویض قاب ریموت کیا از جمله خدمات مرکز سوئیچ خودرو به حساب می آید. در صورتی که نیاز به این خدمات دارید و برای اطلاع از قیمت های ما و نحوه سفارش شما می توانید با ما تماس بگیرید تا متخصصین ما در زمینه نیاز شما و در راستای رفع آن شما را راهنمایی کنند.


قیمت ساخت سوئیچ و ریموت (یدک) کیا با توجه به اینکه دارای انواع متفاوتی می باشند و کاملا از نظر فنی دارای خصوصیات منحصر به فردی و یکتایست , نیز متغیر است.

مرکز ساخت سوئیچ با مناسبت ترین قیمت در زمینه ساخت سوئیچ کیا و ساخت ریموت کیا آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

در مرکز مهربانی سوئيچ و ریموت خودروی کیا مدل قدیمی سراتو به صورت ریموت 3 دکمه به همراه کلید کددار و مدل جدید آن ، ریموت اسمارت کی و یا کیلس آن ساخته می شود. ساخت سوئیچ و ریموت کیلس کیا سراتو به صورت ۴ دکمه ای در مرکز ما انجام می گردد.

ساخت سوئیچ کیا اسپورتیج در مرکز برای تمامی مدل های سال چه قدیمی و چه جدید انجام می شود و ریموت کیا اسپورتیج برای مدل های قدیمی به صورت دو دکمه ای تاشو و مدل قدیمی تر آن به همراه کلید ریموت تعریف و ساخته می شود.


شعبه 1: تهران، خیابان سباری (آجودانیه) ، بلوار شهید محمدی، خیابان البرز، مجتمع البرز.
تماس: 22297397 – 09124802295 – 26103079
شعبه 2: بزرگراه جلال آل احمد غرب ، خیابان شایق شمالی ، جنب کوچه هفتم.
تماس: 09385881754 – 44299085 – 44299069  
در صفحه اینستاگرام نگین مهربانی  عضو شوید حتما نمونه کار های مارو ببینید

3 دیدگاه دربارهٔ «ساخت سوئیچ کیا – ساخت ریموت کیا»

  1. شما می توانید برای اطلاع از قیمتها با مرکز ما به شماره 09124802295 تماس بگیرید تا متخصصین ما در سریعترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی کنند.

  2. بازتاب: ساخت سوئیچ بی ام و | تعریف ریموت بی ام و | مهربانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا