ساخت سوئیچ ولوو و ساخت ریموت یدک ولوو


اگر شما به دریافت خدماتی از جمله ساخت سوئیچ ولوو نیاز پیدا کردید کافیست با ما تماس بگرید مرکز ما خدمات مورد نیاز را به شما ارائه دهد. ساخت سوئیچ ماشین های لوکس و گران قیمت امروز از جمله فعالیت هایی می باشد که نیاز به افراد متخصصن و مجرب و با سابقه کاری بالا دارد. ساخت سوئیچ مهربانی با 30 سال سابقه در این زمینه می تواند در سریعترین زمان ممکن با مناسبت ترین هزینه با کیفیت ترین محصول را به شما ارائه می دهیم.
با توجه به اینکه تکنولوژی در هر زمینه ای رو به پیشرفت می باشد، صنعت خودرو از جمله سوئیچ و ریموت نیز از دارای پیشرفت های بسیار بوده و به صورت هوشمند و مطابق با تکنولوژی روز دنیا مطابقت پیدا کرده است.
شما می توانید برای ساخت سوئیچ ولوو برای انواع مدل ها از جمله XC90 ، در صورت مفقود شدن و گم شدن سوئیچ خودرو و یا هر مشکل دیگر با ما تماس بگیرید و مشکل خود را با متخصصین مجرب ما مطرح کنید و از قیمت های ما اطلاع پیدا کرده و همچنین سفارش خود را به راحتی ثبت نمایید.

در مواقعی که ریموت خودرو ولوو شما مفقود و یا گم می شود، صاحب ماشین می تواند به مجموعه های ساخت سوئیچ و ریموت مراجعه کرده و درخواست پروگرام سوئیچ ولوو و دیگر عملیات و خدمات مانند تعریف ریموت ولوو را با هزینه ای مناسب داشته باشد.
یک مسئله مهمی که شاید اکثر صاحبان خودرو ولوو در جریان آن نباشند این است که پروگرام ریموت ولوو مدل های 2016 به بعد تا چندین سال گذشته در سوئیچ سازی های معمولی غیر ممکن بوده و فقط در نمایندگی های ساخت سوئیچ و ریموت ولوو انجام میگردیده امام نکته قابل تامل اینجاست که این کار با دریافت هزینه های بسیار بالایی همراه بوده است. اما امروزه با پیشرفت علم، تکنولوژی و ابزار آلات، پروگرام ریموت ولوو جز تخصصی ترین خدماتی هست که توی اکثر سوئیچ سازی های معتبر کشور قابل اجرا است.
از آنجایی که پروگرام ریموت ولوو کار بسیار حساسی می باشد در نتیجه علاوه بر متصل شدن سوئیچ به خودرو ولوو، باید ریموت رو به سرور اصلی کمپانی ولوو هم متصل کنند. برای انجام این فرایند به یک تاییدیه از طرف کمپانی ولوو و حساب کاربری مخصوص نیاز می باشد. که این امر یکی از تخصصی ترین مراحلی است که با بالاترین کیفیت در مجموعه ما صورت گرفته و قابل انجام است.

نکته ای که حائز اهمیت است تا برای شما بازدید کنندگان و مشتریان محترم مطرح کنیم، به دو مورد قابل اشاره است. در مجموعه نگین مهربانی ابتدا نیاز مشتری و مراجعه کننده به صورت کامل بررسی شده و در نظر گرفته میشود، به این معنی که جهت ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت، خودمان رو جای مشتری گذاشته، و تمامی نیاز ها و توقعات یک مشتری را درنظر میگیریم، حال میدانیم که چه محصولی و با چه کیفیتی باید در اختیار او قرار دهیم، پس مورد اول درک از مطلبی است که ما از خواسته های شما داریم، و اما مورد دوم ارزشی است که برای تایم و زمان مشتری قائل هستیم.
این بدان معنی است که، در مجموعه سوئیچ و ریموت مهربانی در کمترین زمان ساخت سوئیچ خودرو شما انجام میشود و شما میتوانید به بهترین شکل ممکل زمان خود را مدیریت کنید. اگر به دنبال خدمات سوئیچ و ریموت ولوو مدل xc90، پروگرام ریموت xc90 و دیگر مدل های ولوو از جمله سوئیچ ولوو xc60, xc40, s90, s60, V60 و … هستید همین حالا از طریق شماره های موجود در این صفحه با تیم مجرب و کارکشته مهربانی تماس حاصل کنید.


در مجموعه سوئیچ و ریموت مهربانی خدمات تخصصی ساخت ریموت و سوئیچ xc90 ولوودر سریعترین زمان ممکن آماده خدمات رسانی هستند.

  • ساخت سوئیچ یدک و کلید یدک در صورت مفقود و یا گم شدن
  • پروگرام و کددهی ریموت xc90 در صورت نیاز
  • پاک کردن تمامی کدهای سوئیچ و ریموت xc90 قبلی از روی خودروی ولوو
  • تعویض باتری و قاب سوئیچ ولوو xc90
  • ساخت کلید یدک برای مواقع ضروری بدون نیاز به پین کد قبلی
  • باز کردن درب خودروی xc90 ولوو

کددهی سوئیچ ولوو یکی از مهمترین کارهایی است که برای امنیت اتومبیل بسیار اهمیت دارد. به همین خاطر طراحی بسیار پیچیده و سخت سوئیچ های ولوو به افراد بسیار ماهر و خبره ای در این زمینه برای انجام این کار نیاز دارد و به همین دلیل خدمات سوئیچ ولوو به یک کار کاملا تخصصی تبدیل شده است. برای ساخت سوئیچ ولوو نیازمند به دو گزینه دیگرهستیم که در ادامه به این موارد میپردازیم:

1- استفاده از تجهیزات خوب و پیشرفته
2- تجربه، دانش و مهارت کافی
ساخت سوئیچ و ریموت ولوو اهمیت بسیار بالای در بحث امنیت خودرو ها دارد. در مواقعی که سوئیچ خودرو گم می‌شود باید یک مجموعه معتبر و قابل اعتماد برای ساخت مجدد ریموت پیدا کنید و خودرو خود را به دست مراکز غیر معتبر نسپارید که این کار موجب در خطر افتادن امنیت خودرو ولوو شما خواهد شد.

بعضی افراد هستند که وقتی سوئیچ خودرو آنها به مشکلی برمیخوره مدت های خیلی طولانی با رنج و دردسر از اون ریموت آسیب دیده استفاده میکنند. اما شما هیچ وقت این اشتباه را انجام ندهید. شاید تا چند سال اخیر تعمیر ریموت ولوو فقط در نمایندگی ها و اون هم با قیمت بسیار بالا قابل انجام بوده است، اما امروزه علم پیشرفت کرده و افراد متخصص و کارآمدی هستند که در مجموعه ساخت سوئیچ و ریموت مهربانی این کار را به خوبی و با قیمت منصفانه ای انجام میدهند.
فقط کافیست که به مجموعه خوب و قابل اعتماد مهربانی اعتماد کرده و با هزینه و دستمزد معقولانه و منصفانه و تمام کارهای خودرو خود را به ما بسپارید.

ممکن است در بعضی مواقع یک فرد علاقه مند شود تا به جای یک یا دو سوئیچ چندین سوئیچ برای ماشین خود در اختیار داشته باشد. در این مواقع میتوانید با مراجعه به مجموعه‌ ساخت ریموت مهربانی و متخصصین سازنده ما درخواست ساخت سوئیچ دوم و سوم را داشته باشید. تیم حرفه ای ما سوئیچ خام را کددهی میکنند تا سوئیچ های جدید به ماشین متصل بشوند و بتوانند درب ماشین رو باز بکنند و ماشین را روشن بکنند.

ریموت ها ممکن است در حین استفاده روزانه و معمولی با یک سری مشکلات و یا خرابی هایی رو به رو بشوند. بیشتر خرابی های ریموت به دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم میشوند. خرابی های سخت افزاری که در سخت افزار ایجاد مشکل میکنند و خرابی های نرم افزاري در داخل سوئیچ ایجاد خرابی و مشکل می‌کنند. رفع مشکل خرابی سوئیچ و عیب یابی سوئیچ ولوو در مراکز تخصصی انجام می شود.

خرابی های سخت افزاری به دسته های خرابی پاور سوئیچ، خرابی های ماژول، خرابی پنل پشتی و خرابی های پورت تقسیم میشوند.

هر خودرویی از جمله ولوو نیازمند سوئیچ یدک می باشد تا در صورتی که سوئیچ خودرو ولوو خود را از دست دادید بدون مشکل و هدر رفتن زمان خود بتوانید درب خودرو خود را باز کنید. شما می توانید با حضور در مرکز مهربانی ودرو اقدام به ساخت سوئیچ یدک ولوو ، ریموت یدک ولوو نمایید.
با کیفیت ترین خدمات با به روزترین لوازم و تجهیزات را می توانید در مرکز ببینید. ما با سال ها سابقه در زمینه ساخت سوئیچ و ساخت ریموت می توانیم بهترین خدمات را در سریعترین زمان به شما ارائه دهیم.

سوئیچ یدک یکی از ضروری ترین لوازم برای خودروی شما می باشد تا در زمانی که تمام سوئیچ های خود را گم کردید به مشکل بر نخورید زیرا درست کردن برخی از سوئیچ و ریموت ها دارای پیچیدگی بوده و زمان بیشتری برای این کار نیاز است.


⦁ ساخت سوئیچ ولوو و ریموت اصلی و یدک ولوو در کوتاهترین زمان و در محل شما
⦁ پروگرام و ساخت کلید یدک ولوو
کپی ریموت ولوو و سوئیچ یدک ولوو
⦁ کددهی ریموت ولوو در تمامی مدل های مختلف
⦁ اضافه و کم کردن آپشنهای ولوو
⦁ تعمیر و ساخت قفل فرمان ولوو
ساخت سوئیچ کیلس ولوو و اسمارت کی ولوو
⦁ عیب یابی سوئیچ و ریموت و رفع عیوب در انواع مدل های ولوو
⦁ غیر فعال کردن کلیدهای گمشده و ساخت کلید گمشده ولوو با استفاده از دستگاه دیاگ
⦁ خام نمودن ریموت و تعریف کد جدید ریموت ولوو در تمامی مدل ها
⦁ ساخت سوئیچ گمشده یا از کارافتاده خودرو در محل خودتان


از جمله دیگر فعالیت های ما بازکردن درب ولوو شما می باشد. در زمانی که که سوئیچ شما گم شده یا در داخل صندوق عقب خودرو جا مانده است و نیاز به باز کردن درب خودرو دارید ما می توانیم با مشاهده مدارک شما و با لوازم تخصصی و مناسب برای شما این کار را انجام دهیم زیرا در غیراینصورت باز کردن درب خودرو غیر ممکن خواهد بود.


خودروهای مدرن و لوکسی از جمله ولوو دارای ریموت هایی با چیپ های مخصوص و منحصر به فرد برای بالا بردن امنیت خودرو شما می باشد. در بیشتر خودروهای امروزی ریموت ها بصورت کیلس می باشد و با مدل ریموت های گذشته تفاوت های بسیاری دارند. با پیشرفت علم این ریموت ها به صورت یکتا و همراه با برنامه ریزی هایی می باشند که فقط برای یک خودرو قابل استفاده هستند در سال های اخیر این ریموت ها در بین مردم بسیار محبوب شده اند. شما امکان تعویض قاب ریموت ولوو خود را دارید. در صورتی که مشکلی برای خودرو شما پیش بیاید شما می توانید قاب ریموت ولوو خود را تعمیر و یا تعویض کنید.

هر خودرویی دارای تعدادی ریموت می باشد که در هنگام خرید خودرو ولوو به عنوان ریموت و سوئیچ یدک به شما تحویل داده می شود. در صورتی که ریموت خود را گم کرده اید و به ان دسترسی ندارید با تماس با ما و ارتباط با متخصصین ما می توانید در کوتاه ترین زمان از خدمات ما با مناسبت ترین قیمت و کم ترین زمان برای این دو خودرو محبوب ولوو بهره مند شوید.

مرکز ما امکان تراش انواع تیغه و همینطور کددهی با بالاترین کیفیت برای خودرو شما که دارای سیستم ضد سرقت پیشرفته می باشد را ما با داشتن دانش و تجربه کافی در این زمینه به صورت کامل انجام می دهد.


سوئیچ و ریموت خودرو ولوو دارای انواع متفاوتی می باشد که این سوئیچ و ریموت ها تا حدودی از نظر ظاهری دارای شباهت به یکدیگر می باشند. اما این سوئیچ و ریموت ها کاملا از نظر فنی دارای خصوصیات منحصر به فردی و یکتایی می باشند تا امنیت خودرو شما را فراهم سازند. مرکز ساخت سوئیچ با مناسبت ترین قیمت در زمینه ساخت سوئیچ و ریموت ولوو آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

شما می توانید در صورت خرید خودرو جدید تمامی ریموت های آن را پاک کرده و برای آن ریموت جدید تعریف نمایید برای این کار به مرکز مهربانی مراجعه کنید همچنین برای پروگرام ریموت ولوو نیاز به بازگشایی کامپیوتر خودرو می باشد که فعالیت در مرکز مهربانی به بهترین صورت و بالاترین کیفیت انجام می شود.


خدمات متفاوتی برای سوئیچ و ریموت انواع مدل ولوو قاب و تعویض قاب ریموت ولوو از جمله خدمات مرکز سوئیچ خودرو به حساب می آید. در صورتی که نیاز به این خدمات دارید و برای اطلاع از قیمت های ما و نحوه سفارش شما می توانید با ما تماس بگیرید تا متخصصین ما در زمینه نیاز شما و در راستای رفع آن شما را راهنمایی کنند.


اگر باتری ریموت ولوو شما دچاره مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد. متخصصین ما در خدمت شما هستند. با یک تماس شما می توانید از خدمات تعویض باتری ولوو خود بهره مند شوید.

تعمیر سوئیچ و ریموت به افرادی دارای مهارت نیاز دارد لذا از تعمیر ریموت و سوئیچ خود یا سپردن آن به دست افراد غیر متخصص پرهیز کنید زیرا ممکن است هزینه بالایی برای شما بوجود آورد.
همچنین این فعالیت نیاز به ابزار خاص و به روز دارد و در صورت ایجاد مشکل امنیت خودرو شما با مشکل روبرو خواهد شد. مرکز ساخت سوئیچ به صورت امدادی درصورتی که شما امکان انتقال خودرو و حرکت دادن آن را ندارید در محل شما حاضر شده و مشکل شما را برطرف خواهد کرد. برای این کار فقط نیاز است با مرکز ما تماس بگیرید.


از آنجایی که هیچ اتفاقی قابل پیشبینی و برنامه ریزی نبوده، و ما انسان ها آموخته ایم که قبل رخ دادن هر مشکلی، اقدامات لازم جهت پیشگیری برای آن مشکل را در نظر بگیریم، داشتن یک سوئیچ زاپاس برای مواقع ضروری و خطر آفرین، حیاتی است.
چرا که برخی مواقع ممکن است در شرایط حساس و زمانی که شما بسیار عجله دارید و یا ممکن است در حال انجام کار بسیار مهمی باشید، در همین مواقع درب های خودرو ولوو شما به دلایل گوناگونی بسته شود، با صرف نظر از پیدا کردن یک کلید ساز خوب و با تجربه طوری که به خودرو شما، سیستم امنیت، درب ها و … آسیبی نزند و هزینه ای که معلوم نیست چقدر است، همان زمان غیر قابل برگشت و کار مهمی که در حال انجام آن هستید و از دست رفتن آن مهم، غیر قابل جبران است.
لذا شما با داشتن یک سوئیچ یدک ولوو ، به راحتی میتوانید در چنین مواقعی از پس این مشکلات و اتفاقات ناگوار بر بیایید.

ولوو (به سوئدی: Volvo) شرکت صنایع سنگین سوئدی میباشد که سازنده خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن میباشد. از جمله تولیدات این شرکت کامیون، اتوبوس، موتورهای دیزل، تجهیزات سنگین، تجهیزات ترابری و سازه ای، سامانه های پیش رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی میباشد.
شرکت ولوو در سال ۱۹۲۴ با مشارکت مدیر امور مالی شرکت اس کا اف، اسار گابریلسن و یکی از مهندسان ارشد این شرکت بنام: گوستاو لارسون، به‌عنوان زیرمجموعه ای از گروه اس کا اف راه اندازی شده است. شرکت ولوو در نهایت در سال ۱۹۲۷ به عنوان یک شرکت خودروسازی، در شهر گوتنبورگ شروع به کار کرد. این شرکت در آغاز شاخه ای از شرکت بلبرینگ سازی اس کا اف به شمار می آمد، که در سال ۱۹۳۵ در پی ورود ولوو به بازار بورس اوراق بهادار سوئد، اس کا اف سهامش را در این شرکت واگذار کرد.


شعبه 1: تهران، خیابان سباری (آجودانیه) ، بلوار شهید محمدی، خیابان البرز، مجتمع البرز.

تماس: 22297397 – 09124802295 – 26103079

شعبه 2: بزرگراه جلال آل احمد غرب ، خیابان شایق شمالی ، جنب کوچه هفتم.

تماس: 09385881754 – 44299085 – 44299069  

در صفحه اینستاگرام مهربانی  عضو شوید حتما نمونه کار های مارو ببینید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا